Mijn eerste reis - Reisverslagen van Kim Gommans - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Kim Gommans - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Het is zo ver: ik vertrek naar Australië. Voor hoelang? Zo'n 10 maanden. Blijf ik in Australië? Nee, ik breng Nieuw-Zeeland ook een bezoekje. Wat ga ik in Australië en Nieuw-Zeeland doen? Ik zou het niet precies weten.
Kort gezegd ga ik daar reizen en werken. Ik ben al van Syney naar Carins gereisd, van Cairns naar Darwin gevlogen, van Darwin naar Alice Springs de bus gepakt, van Alice Springs naar Adelaide gevlogen, van Adelaide naar Kingston SE de bus gepakt en van Kingston SE naar Melbourne ook met de bus gegaan. In de buurt van Melbourne werk ik bij een neef van mijn vader, Steve. Vanuit Melbourne vlieg ik voor een maand naar Nieuw-Zeeland. Daarna vlieg ik terug naar Melbourne om nog even te werken. Tussendoor ga ik nog maar Tazzie. Van eind mei tot mid juni komen mijn ouders en daarna ga ik nog even naar Perth. Ik heb inmiddels al vanalles beleefd.

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2017

De allerlaatste..

18 Juni 2017

GOR, afscheid nemen en laatste dagen in Melbourne

04 Juni 2017

Family time!

21 Mei 2017

Tassie, Mildura en de laatste werkdagjes

03 Mei 2017

Kamperen, nog een B&S Ball en nog meer Football
Kim

Actief sinds 15 Aug. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17928

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 08 Juli 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: